2017. július 11., kedd

Mon Roi - Az én szerelmem

Igenis kiemelkedően fontos, hogy végre a nők is elkezdték a saját sztorijaikat mesélni, és ha egyelőre csak annyit érnek is el vele, hogy más nők önmagukra ismernek a történetükben, már akkor is volt értelme megcsinálni.
Hogyan (nem) szeret egy nárcisztikus? Minden nőnek.... időben kéne megnézni... 

Itt a válasz arra a sokak által feltett kérdésre, hogy miért nem hagyják el az ilyen férfit: mert az minden kísérletre beveti a teljes eszköztárát, hogy akit egyszer magához láncolt, az ne menekülhessen tőle.

Nem kell ütni a nőt a bántalmazáshoz!
Az én szerelmem című francia film terápia volt annak, aki elkészítette, és terápia lehet annak is, aki megnézi. Egy univerzális témát boncolgat ugyanis: a párkapcsolaton belüli lelki terrort. Elsősorban nőknek ajánlott, de…


***
Empátia és nárcizmus - a két ellentét, ami mindig megtalálja egymást.

A legfontosabb arra rájönni, mit tanulhatunk ebből! Amit én tanultam: A szeretet nem azt jelenti, hogy feladod magad. Az egészséges kapcsolatban a szeretet megad a szeretett személynek mindent, amire SZÜKSÉGE van, de nem mindent, amit AKAR. 

Az egyik legfontosabb ok, amiért coach lettem, hogy megtaláljam a szeretetet újra magamban, hogy adni és elengedni tudjak, hogy felépüljek, hogy felálljak, hogy ne menjek megint bele és tanuljam meg értékelni magam és felismerni az emberi játszmákat, ami messze nem azonos azzal, hogy az élet egy játék. Játszani kell az életet, igen.

Ezért született végső soron a Filo Café - Nem csak Női Beszélgetősarok, ahol elmekoktélokkal és lélekébresztő gyakorlatokkal segítek visszaszerezni Nőtársaimnak életük, női, anyai és szerelmi önbecsülésük. Szeretem ezt az egészet. Írni és beszélgetni jó!

Köszönöm Nektek, hogy megtiszteltetek a bizalmatokkal. 

Márti**